Senaste (och sena!) beställningen från Garden of Wisdom

Beta Exfo Tonic 2%, Cleansing Oil, Neroli Blossom Hydrosol, Jen’s Green Tea Shea Cleanser, Majik Coconut Revival Serum (sample)

Här ser ni min senaste beställning från Garden of Wisdom – en beställning jag väntade länge och väl på, innan jag mailade kundtjänsten och fick höra att de på något sätt lyckats tappa bort min order. Att jag blev irriterad är minst sagt en underdrift. Idag kunde jag i alla fall hämta ut mina grejer, och jag ska strax testa allihop. Förväntningarna är höga, särskilt på rengöringsoljan som jag hoppas ska ersätta min favorit från Lumene (som ju har utgått ur sortimentet).

Comments

  1. Nä, så trist att de slarvade bort beställningen. Det är ju en sådan sak som inte får inträffa. Tur att de är snabba att kolla mailen och rättade till det hela. Intressant att höra mer om Beta exfo tonic

    • Jag har recenserat den här – har även testat den 5%-iga, men den tyckte jag var för stark för att kunna använda varje dag.

      • Ah- den hade jag läst men glömt bort. Tack för påminnelsen- det kanske är värt att testa vid nästa beställning.

        • Ja, absolut! Jag märker skillnad på min hy nästan på en gång när jag använder den.

