En hög ögonskuggor från Deborah

Igår var jag en smula bitter för att jag inte hade fått det senaste utskicket från Deborah, en känsla som släppte snabbt samma eftermiddag när jag fick mitt paket. De här ögonskuggorna – 18 stycken! – lanseras i höst, och jag tror att de kan bli riktiga fullträffar. Härliga nyanser, bra tryck i pigmenten och krämig konsistens – dock med ett litet minus i kanten för de plastiga förpackningarna. 79 spänn för 6 g skugga är hur som helst ett fynd.

01 White, 02 Beige, 03 Bronze, 04 Apricot, 05 Brown, 06 Dark Chocolate

07 Taupe, 08 Grey, 09 Dark Violet, 10 Violet, 11 Rose, 12 Rose Dore

13 Black, 14 Khaki Green, 15 Forrest Green, 16 Ocean Blue, 17 Baby Blue, 18 Peacock

Favoriter vid första ögonkastet: Dark Violet, de båda gröna, Ocean Blue samt Peacock (OMG! <3!). Något som lockar?

Comments

  1. Färgerna ser riktigt trevliga ut!

  2. Har samma favoriter som dig och har redan provsminkat två, jättefina! 🙂

  3. Åh, jag tycker de ser jättefina ut!

  4. Gray, Dark Violet och Forest Green lockar nog mest! Rose Dore såg ut att vara en fin färg att ha över hela locket, har blivit lite kär i den typen av skuggor det senaste, känns så sommrigt! 🙂

  5. De ser verkligen väldigt fina ut! Jag gillar Deborah och det har jag gjort en bra tag men jag tycker att de är lite svåra att få tag på. Önskar att det fanns ett ställe i Uppsala som sålde dem eller att det fanns en webshop som hade hela deras sortiment.

