EOTD: Ecstasy of Gold (L’Estasi dell’Oro)

Jag har legat lågt på sminkfronten den här veckan eftersom jag drog på mig en liten inflammation i ena ögat, vilket började rinna och klia så fort jag närmade mig med penseln. Nu har det dock gått över!

Bryn: Urban Decay Buck
Primer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Ögonlock: Urban Decay Half Baked
Globlinje: Urban Decay Smog
Yttre v: Urban Decay Darkhorse
Brynben/inre ögonvrå: Urban Decay Virgin
Fransmarkering: Urban Decay Deluxe Eyeshadow Zero
Inliner: Isadora Blonde
Mascara: Fiberwig LX

Comments

  1. Skönt att du är bättre i ögat! Sminkning är kanonfin. Naked Palette är värd sin vikt i guld🙂

  2. Vad bra att ögat har blivit bättre!
    Väldigt snygg sminkning, jag är vansinnigt förstjust i min Naked palett och det är nog ett av mina bäst köp!

    • Det var traumatiskt att gå till jobbet utan smink! Har aldrig varit så många som kommenterat hur trött jag såg ut.

      • Det har jag också var med om. Var ute dagen innan och ja blev väl lite mycket då kanske. På morgonen när jag skulle till jobbet så kände jag inte att jag orkade med mer smink än foundation och concealer. Hela dagen så fick jag höra att jag såg sliten och trött ut…..

  3. Damn vad snyggt! Din bästa nånsin tror jag! Vilken kalaspingla!

  4. Superfint =)

  5. Så galet snyggt! /N

