After My Own Heart: syrén en masse!

För en månad sedan ungefär hade jag sådan tur att jag gick och vann i Julias parfymtävling, och en del av vinsten dök upp idag. Det visade sig nämligen att det hade blivit strul med leveransen och som plåster på såren fick jag, förutom den ursprungliga vinsten bestående av ett provkit med alla sju dofter från Ineke, en stor flaska av syrénparfymen After My Own Heart.

Jag har inte haft möjlighet att spruta parfymen på huden än utan bara på en papperssticka, men spontant känns After My Own Heart elegant och vacker. Gillar man syrén – och det gör jag – så gillar man absolut den här.

Comments

  1. Bara flaskan i sig är ju ljuvlig!

  2. Men lyllos dig! Leveransstrul ftw.

  3. Syrén gillar ju jag! Vet du var den finns att köpa?

    • Vet inte om märket säljs i fysiska butiker i Sverige, men här kan man köpa dofterna. Längst ner på sidan finns det provkit jag pratade om i inlägget, kostar 149 kr.

  4. After my own heart är utan tvekan Inekes bästa doft! Och den bästa syrénparfym jag känner till öht. Ett utmärkt plåster på såren för leveransstrul!!