Fröken Rosa guidar till nätshoppar: HQhair (uppdaterad)

Den förra guiden är från 2008 och då butiken nu dels har nya ägare och har gjort en del förändringar, tyckte jag att det var på plats med en uppdatering.

Namn: HQhair.
Märken: Utbudet är inte lika stort som förut, men NARS är största anledningen för mig att shoppa här. Andra favoritmärken som finns tillgängliga är Trilogy och Urban Decay.
Frakt: Gratis!
Leveranstid: Det tog 12 dagar för min senaste beställning att hitta hem.
Betalning: Kort och Paypal.
Risk för tull: Nej, butiken är baserad i England. Ingen tull på varor inom EU.
Prisvärt: Ja, särskilt nu när frakten är gratis.
Förslag till förbättring: Jag ser fram emot fler märken. Gärna Benefit och Philosophy.
Omdöme: NARS + gratis frakt gör HQhair till en vinnare i min bok. Bör dock bättra på leveranstiderna.
Rekommenderas: Ja!

Comments

  1. Gratis frakt är ju toppen

  2. Har precis beställt och det är bara att vänta!

  3. Google translate-Vi har haft att läsa ditt inlägg och vi är glada att du uppskattar Gratis frakt!🙂 Vi pratar med filosofi för tillfället och vi hoppas kunna få tillbaka mycket snart! x

  4. Min sista beställningen från HqHair tog 3 veckor, kanske för att jag glömde skriva Stockholm i adressen?😀 Jag är mycket glad över deras gratis frakt. De lovade att göra hela gamla sortimentet så småningom!

  5. Beställde jag med, hoppas grejorna kommer snart – jag är rätt otålig;)!

