Summer face

– Matis CityProtect 50 är det bästa solskyddet för ansiktet som jag har testat – lätt, täpper inte till porerna och ger huden en sammetslen finish. 525 kr/30 ml.

– Lumene Luminous Touch Natural Makeup är mitt solklara foundationval i sommar. Ger fukt till ansiktet utan att kladda av sig samt bevarar hudens naturliga lyster. 140 kr/30 ml.

– Ingen sommar utan vattenfast mascara, och Big and Curvy Waterproof Mascara från Body Shop är min favorit. Fransarna blir böjda och separerade, får fin volym och sitter som berget. 149 kr/10 ml.

– Topshop Cheek Luminescence har jag bara swatchat på handen, men det lutar åt ett köp. Det krämiga stiftet passar till både läppar och kinder och ger en härlig rosa glöd. 149 kr.

Comments

  1. Tycker Topshops smink ser väldigt fint ut på alla bilder jag ser, synd att det inte finns topshop nära mig =(

