Gårdagens

Så här såg jag ut igår när jag träffade Tina och Sanna för en fantastiskt trevlig (och god!) middag och rosé. Jag testade den nya pennan från Topshop, som inte håller måttet som eyeliner men är helt okej att sudda ut över ögonlocket. Jag jämnade ut kanterna med MAC:s Smoke & Diamonds och skippade eyeliner helt. På med lite vattenfast mascara från Body Shop bara och jag var klar att åka.

Middagen intogs på Bra Mat i Sundbyberg, en helt underbar fiskrestaurang som jag absolut kommer att besöka fler gånger. Deras moules frites (vinkokta blåmusslor med hemgjord pommes frites och aioli) var gudomliga, och saltlakritsbrûlén med limoncellosorbet till dessert gick inte av för hackor den heller.

Comments

  1. Sminkningen var var väldigt fin, glömde nog säga det igår.😉
    Tack för en härlig kväll, drömde om räkor hela natten haha.

    • Jag drömde också märkliga drömmar men det var nog för att min mage var så himla full.🙂

  2. Så tjusigt! Precis my cup of tea! /N

  3. Finfint! Och vad extremt gott det låter🙂

  4. Supersnyggt! Tycker du passar riktigt bra i den mörkare lite mer dramatiska looken!

