Fröken Rosa recenserar: Garden of Wisdom Majik Anti-Pop Up Gel

Ännu en fullpoängare från Garden of Wisdom? Jajamensan! Oavsett om man får större utbrott eller bara får någon enstaka finne någon gång i månaden, så är innehållet i denna lilla flaska snudd på magiskt. Den innehåller inga uttorkande ämnen, som andra ”finndödare” jag har testat, den svider inte på huden ens på öppna, nyklämda finnar, och – kanske bäst av allt – den hjälper mot milier, så kallade whiteheads. Sedan jag började stryka på Majik Anti-Pop Up Gel två gånger dagligen där jag har tilltäppta porer (främst hakan och i pannan) har de torkat ihop och lossnat med lite hjälp av mina naglar. En finne jag hade på hakan krympte på två dagar och är nu nästan helt borta. Det ÄR ta mig fan magi.

Jag kan inte tänka mig att vara utan och har beställt en back up. Gör det du också.

I korthet: Bästa! BÄSTA!
Pris: En pytteflaska, som räcker i evigheter beroende på hur mycket man behöver, kostar $5.30.
Betyg:

Comments

  1. Låter som något jag skulle behöva! Jag har en envis vit prick som sitter precis vid näsan, och den försvinner aldrig. Ser jättedumt ut! Försökte sticka hål på den med en nål, men det gick inte.
    Detta kanske hade funkat?

  2. Jäklars, det låter ju hur bra som helst. Jag har envisa pormaskar som inget biter på. Får nog köpa en sån där🙂

  3. Jag har använt mitt sånt serum några gånger och tycker också det funkar. Men när brukar du applicera serumet, före eller efter ansiktskrämen? Får för mig att det funkar bättre om jag lägger den ganska rejäl klick när jag är färdig med hela min rengöringsprocedur.

  4. Efter Londonresan har jag fått en finnattack och jag har inte haft så här mycket finnar på flera månader. Det låter som att jag är i desperate need of lite majik à la GoW. /N

  5. Tror du den funkar för ett finnfejs som jag, d v s små knottriga finnar över hela ansiktet?

  6. Låter som det är dags för ett nytt inköp!!🙂 visst använder du väl deras revival coconut cream? Vad tycker du såhär efter ett tag? Jag blev jätteförälskad först, är ju super under makeup och tar bort alla torra fläckar men håller sig ändå matt (reklam reklam ;)!! Men jag har börjat få lite småplitor nu och är rädd för att den är den som spökar…är det något du upplevt?

    • Just nu använder jag inte den krämen eftersom jag håller på att testa produkter från Trilogy, men jag kan inte komma ihåg att jag fick småplitor av den – fler än vanligt, kanske jag ska säga.

  7. Pernilla says:

    Åh, jag vill verkligen beställa men blir bara förvirrad av det gigantiska sortimentet. Jag börjar med att lägga till en sak, som typ sulfurmasken eller den häruppe.. sen så tänker jag ”Hmm, men den ska ju på mellan det här och det där.. och jag har ingen av dem?! Då kommer det inte fungera” och så slutar det med en överfull korg och så får jag ångest och stänger ned sidan. =P

  8. Oj oj ! Låter som en grymt bra produkt ju!!😀

  9. Jag började genast snickra på en varukorg och blev såklart sugen på denna. Men jag hittar den inte på sidan, bara serum. var nånstans finner jag denna?

  10. Ah okej, då är jag med. Tack!

Trackbacks

  1. […] Garden of Wisdom ser inte mycket ut för världen, men det är ganska många skönhetsbloggare som har testat produkterna och som verkar nöjda. Så jag är väldigt […]

  2. […] Här kommer ett litet tips för er som ska till London, eller England, framöver: kolla in Superdrugs egna produkter innan ni alldeles kollrar bort er vid Sleekhyllan! Jag köpte en liten tub Deep Action Anti-Blemish Gel och förvånades över hur effektiv den faktiskt var. Normalt sett brukar den här typen av budgetprodukter bara irritera huden och torka ut området runt finnen, men icke denna – rodnad och svullnad minskar på ett par timmar, och utan att svida. Den är nästan lika bra som min favvo från Garden of Wisdom! […]

