Gult är det nya svarta

Gult nagellack verkar alltid ha en revival på sommaren, och i år är trenden starkare än någonsin.

Cheeky Chops från butter LONDON är ett banangult krämlack som verkligen retar mina smaklökar. Ser helt enkelt delikat ut.

– Späckad med tjusigt skimmer är Chanels Mimosa it-lacket om nåt i sommar! Kanske inte det mest prisvärda, dock…

– Nails inc. tillhör mina favoritmärken när det gäller nagellack, fast jag bara äger ett – skäms på mig – och Sumner Place, med sin ljust citongula nyans, gör ingen besviken.

Har ni några gula favoriter?

Comments

  1. Köpte ett nytt i veckan som är var riktigt bra att lacka med och inte är sådär pastelligt gult! men har tyvärr inte orkat blogga om det ännu–

  2. Gillar faktiskt Isadoras Mellow Yellow nagellack, det är lite mer citron gult.

  3. Mellow Yellow är favorit hos mig också! Jag har samla tre gula lack på här: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2011/05/dagens-naglar-viva-la-diva-cool-banana.html

  4. Jag har Depend 210, lite skimrigt. Inte alls populärt här hemma med gult lack, men jag tycker det är fint!

