Primer Potion i klämtub

Urban Decays populära primer Primer Potion  i den nya klämtuben har dykt upp i webbshopparna – har ni sett det? Den finns i fyra nyanser: Original, Sin (skimrig champagne), Eden (gultonad med matt finish) samt Greed (guldskimmer), och tuben innehåller numera 11 ml istället för tidigare 10 ml. Finns för 148,50 kr hos Beauty Bay och £14.50 hos lookfantastic.

Jag måste erkänna att jag är smått sugen på att prova Primer Potion igen nu när den hemska förpackningen är omgjord – det är mycket möjligt att det blir ett köp inom den närmaste tiden…

Comments

  1. Gött att den finns i Europa också nu! Den var länge ”Sephora Only”. Jag haffade mig ett exemplar i USA, men använder upp min gamla först. Jag tycker absolut att du ska så till på en!

  2. Blir grymt sugen på att testa den nu när den kommer i så praktisk förpackning. Får se när det blir av.

  3. Åh, vad bra! Tack för tipset! Jag tycker att deras primer är precis så bra som alla påstår. Gillar verkligen att de ändrat förpackningen!

  4. Annars kan jag tipsa om min traderaaktion🙂

  5. Slå till, köp, köp, KÖP! Nejdå, jag ska inte alls hetsa till ett köp men jag föredrar Primer Potion framför primern från Too Faced. /N

    • Det var länge sedan jag änvände den från Too Faced, men jag kommer ihåg att jag inte gillade den något värst.

  6. Älskar primern och vill gärna testa på den nya färgen Greed!

