Deborah Natural Blush: swatches

Jag lovade tidigare att jag skulle swatcha alla Deborah Natural Blush som jag fick hem i veckan, jag bara väntade på bra ljus. Här är de i alla fall! Från vänster:

01 Chocolate är ljust chokladbrun, åt det gula hållet, och den enda nyansen som inte passar mina färger.

02 Rose och 03 Peach är de som är minst pigmenterade, jämfört med de andra, och passar bra som vardagsrouge när man bara vill ha lite uppiggande färg på kinderna.

04 Spicy känns som en lite udda nyans – orange åt det bruna hållet – och är inte riktigt vad jag själv skulle välja, men om man applicerar med en skunkborste kan det funka ändå.

05 Cherry och 06 Mahogny är mina favoriter och de som är mest pigmenterade. Båda är kalla i tonen, Cherry är starkt blårosa medan Mahogny sticker iväg mot lila. Ursnygga!

Deborah Natural Blush kostar 95 kr styck och säljs hos parfymfackhandeln. En lista med återförsäljare finns här.

Comments

  1. De två sista är mina favoriter!

