Småförvaring för decanter

För ett tag sedan visade jag upp min modesta doftgarderob, och sedan dess har jag samlat på mig ett antal prover som har legat i en enda röra. Eftersom jag avskyr när det är stökigt och rörigt skaffade jag en låda att förvara alla decanter i – och se så bra det blev!

Här ligger alla samlade så att de är lätta att hitta, från Czech and Speake till Juliette Has a Gun och Jo Malone till ströprover från Aus Liebe Zum Duft och Miller Harris, och så är ju asken vacker att se på också.

Comments

  1. Vilken bra ide, jag har också behov av att samla mina doftprover (har samlat på mig ett gäng jag också) och det där ser ju hur fint som helst ut!

  2. Så fin ask! Borde också samla ihop mina prover, ligger lite överallt i lägenheten… :p

Trackbacks

  1. […] Fröken Rosa har löst förvaringsproblemet av sina parfymprover. Jag är en fanatisk organisatör och älskar att se hur andra löser sin förvaring. […]

