Håll tummarna: Bobbi Brown på väg till Sverige?

Enligt Kicki kommer Bobbi Brown till Sverige i höst, vilket tydligen har varit på gång ett bra tag men nu så – och jag håller alla tummar och tår för att jag ska kunna shoppa Bobbis foundations, concealers och tjusiga Shimmerbricks. Nu fattas bara Benefit…

Oil-Free Even Finish Compact Foundation levererar en felfri yta till normal till fet hy. Kan appliceras med den medföljande svampen för ett skirare resultat, eller med pensel för mer täckning.

Creamy Concealer täcker mörka ringar under ögonen och ger omedelbart ett piggare intryck. Formulan gjordes nyligen om för att bli ännu krämigare.

Shimmerbrick Beige ser ut att vara en perfekt neutral highlighter utan att vara för rosa eller bronsig. Jag har nyansen Bronze sedan tidigare, och den är en (tyvärr bortglömd) pärla. Kan också användas på ögonen!

Comments

  1. Är så glad att vi har bobbi brown på magasin här i danmark, så när man ändå gluttar på mac grejer så kan man kila över till bobbibrown disken som står brevid!

  2. hoppas hoppas! men jag trodde de fanns på NK i Stockholm? Finns en hel del jag önskar mig..

  3. Hoppas hoppas! Jag är väldigt sugen på deras ögonkräm som tydligen ska vara väldigt bra.. Och så är det ju den där eviga jakten på den där perfekta concealern…

  4. Jag har hunnit tröttna flera gånger om, det var bombsäkert för tre höstar sen också att de skulle hit så jag tror det först när jag ser dem slå upp portarna.

  5. det hoppas jag verkligen att märket kommer hit! har varit sugen på bobbi browns gel liner ett bra tag!

