Medstop Sun Care

Idag landade ytterligare ett utskick från Medstop i brevlådan, denna gång med solprodukter. Enligt pressinformationen består Medstop Swiss Pharmacy Sun Care av totalt nio vårdande och skyddande solprodukter, vilka alla är behovsanpassade för både vuxna och barn. Serien innehåller solcreme, solspray, solstift, eftersollotion och brun utan sol. Jag fick hem solspray SPF 20, sollotion SPF 15 samt solcreme för ansiktet med SPF 20. Som vanligt saknar jag krämer med högre SPF – det finns en lotion med SPF 50 för barn,dock – men det kanske kommer längre fram?

Priserna är mycket plånboksvänliga, och produkterna kostar från 59 kr upp till 149 kr. Bra tycker jag – solskydd ska vara lättillgängligt och inte kosta skjortan!

Comments

  1. ska bli intressant om dessa håller måttet, är nämligen ute efter lite solskydd då de jag har använt inte hållit måttet. Jag blir så lätt röd och jag måste smörja in mig hela tiden med de jag har testat! + att jag har en students plånbok! : D

  2. Ser spännande ut!

