Gårdagens EOTD

Festen igår hade 70-talstema, fast jag valde den senare delen av årtiondet och körde lite Debbie Harry-stil istället med färgstark sminkning och axelbandslös jumpsuit.

På en bas av NYX Jumbo Eye Pencil i Milk tryckte jag MAC Talent Pool på locket med MAC Indian Ink i yttre ögonvrån och globlinjen, där jag också förstärkte med MAC Top Hat. Skarvarna suddades med MAC Tilt. Jag la MAC Phloof! på brynbenet och i inre ögonvrån, och drog sedan en linje med gel liner från Maybelline. Under ögat suddade jag Top Hat och på vattenlinjen ligger Satin White inliner från Isadora. Million Lashes Extra Black från L’Oréal fick avsluta.

Comments

  1. Super, superfint! Kul med så mkt färg!

  2. Lovely!

  3. Så himla läckert! Wow!

  4. Åhh vad fint, ser lite ut som Nubar Peacock eller utspilld olja!!

  5. Gud vad coolt!

  6. Fantastiskt fint!

