Nyhet från Medstop: Daily Care för färgat hår

I vår lanserar apotekskedjan Medstop schampo och balsam för dels normalt hår, och dels för färgat och behandlat hår. Produkterna för normalt hår finns även i en oparfymerad variant, för de som är känsliga mot parfym. Schampo och balsam är dermatologiskt testade och innehåller vårdande provitamin B5. Jag har fått hem produkterna för färgat och behandlat hår som jag ska testa – jag gillade hudvårdsprodukterna från Medstop som jag testade förra året, så förväntningarna är höga!

Rekommenderat  pris är 35 kr styck.

Comments

  1. Jag ska färga håret rött imorgon så jag behöver verkligen investera i ett bra schampo för färgat hår

    • Skaffa en sån där färgbubbla från Revlon också, det är ett måste när man färgar håret!

  2. Spännande!

