Deborah Milano Flawless Eyebrow Collection

I veckan fick jag hem ett paket med lite nya ögonbrynsprodukter, som jag tänkte berätta om. Uppifrån och ner hittar vi:

– Ögonbrynsskugga i flaska med svampapplikator, 99 kr. Finns i två nyanser, 01 Light för blondiner och 02 Dark för brunetter. Nyanserna på alla produkter är genomgående ganska röda, tyvärr, vilket inte passar mina färger. De här två är dock okej om jag applicerar med en lätt hand.

– Eyebrow Marker, 85 kr, ska passa bryn som är ojämna och glesa och borde alltså vara perfekt för mig, men jag kan helt enkelt inte tänka mig att fylla i mina bryn med tusch. Kanske om jag skulle klä ut mig till chola?

– Ögonbrynspenna med inbyggd kam, 95 kr, har en uppskruvbar spets och kommer i två nyanser, 01 för blondiner och 02 för brunetter. De här, och 24 Ore-pennorna nedan, är ganska hårda i konsistensen.

24 Ore ögonbrynspenna, 65 kr, är en vässbar penna med kam i ena änden. De ger ganska bra med färg, fast man måste antingen värma upp dem en smula i händerna först, eller trycka lite extra. Borsten tycker jag dock är bra.

Av dessa produkter väljer jag att fortsätta testa ögonbrynsskuggorna, och det beror inte på att de andra pennorna är dåliga utan för att de är för röda i nyanserna.

Deborah Milano säljs hos parfymerier samt Eleven.se.

Comments

  1. Ett märke jag inte köpt något från än, men produkter för brynen som inte innehåller rött låter lockande för mina bryn.

  2. Eyerbow marker fungerar faktiskt okej ut om man applicerar den lätt, däremot är nyanserna hemska. Ena är lila och den andra är morot!

  3. Godkväll! Jag har skickat dig en award! Varsågod!

