Ge mig orange!

Just nu är jag galet sugen på allt som är orange, till läppar, ögon och accessoarer. Här är ett par saker jag gärna skulle känna mig fin i!

– Isadora Jelly Kiss i Orange Blossom, 115 kr. Jag har två Jelly Kiss-stift sedan tidigare, och de är hur sköna som helst på läpparna. En perfekt hybrid av läppglans och läppstift.

– iPhonefodral från Ordning & Reda, 149 kr. Snygga och funktionella! De här fodralen skyddar din favoritleksak och hindrar den från att bli repig.

– MAC ögonskugga i Rule, 165 kr. Matt, neonorange skugga som antingen kan användas på egen hand eller mjukt suddat över en ljus basskugga.

Comments

  1. Ja! Orange! Orange Blossom står sjukt högt på min önskelista också! Skulle även kunna tänka mig en orange handväska eller ett smalt oranget skärp…

  2. I hear you! Letar dock fortfarande efter det perfekta orangea nagellacket. Vill ha något krämigt utan skimmer, några tips? /N

  3. Tack för tipset! Ser helt lovely ut! Visst säljs Rimmel i Sverige? Det är Revlon som inte gör det va? /N

  4. Vad härlig färg! Blir sugen på sommar och apelsinsorbet. 🙂

  5. ursnyggt & själv vill jag ha MACs Morange! ska genast kolla om den finns hos kicks.se…

Trackbacks

  1. […] Fröken Rosa (uppmärksammar en väldigt fräsch färg…) […]

  2. […] annons – apropå min vurm för orange – och definitivt ett läppstift jag vill kika närmare på. Det är väldigt mycket annonser, […]

