Un Petit Rien

När jag träffade Julia igår fick jag med mig ett parfymprov från Miller Harris, en parfymör jag inte kände till sedan tidigare – men jag erkänner villigt att jag inte är särskilt bevandrad när det gäller nischparfymer – jag blev så förälskad i doften att jag starkt överväger att köpa en stor flaska.

Un Petit Rien, som betyder ungefär ”ett litet ingenting”, doftar ljuvligt av neroli, ekmossa och mysk, och hållbarheten är god trots att det är en cologne. Jag duttade på sparsamt av de dyrbara dropparna runt kvart över sex imorse och jag känner fortfarande mysken på huden.

Comments

  1. Vad roligt att det blev en hit! Miller Harris har många trevliga dofter, L’Air de Rien är nog min favorit när det gäller parfym men flera av deras dofter finns även som doftljus som jag misstänker är underbara.

    • Såg att L’Air de Rien finns som doftljus hos HQHair – bra att veta då officiella webshoppen inte verkar skicka utanför Storbritannien.

  2. Des,
    Jag förstod det på Miller Harris som att de faktiskt skickar utanför landet. Det där tål att kollas upp en gång till!

Trackbacks

  1. […] timing eftersom jag ska shoppa parfym där nästa […]

