Just det, jag hann med lite fredagsshopping också

Alltså, jag fattar att det ser ut som om jag köper mer foundation än vad Kissie gör på en vecka, men jag behövde verkligen en matt foundation – och dessutom är mitt mineralpuder från Everyday Minerals på upphällningen – så jag stegade in på Make Up Store och bad att få den ”vitaste foundation ni har”. Det blev Milk.

Rouget Lust fick också följa med ut ur affären, för det är faktiskt olikt alla andra korall/rosa/persikofärgade rouge jag har.

Har ni shoppat något roligt idag?

Comments

  1. Bra köp, hoppas bara att du blir lika nöjd som mig!🙂

  2. Måste köpa en matt från MUS också snart🙂
    Men för min del så blev det strumpbyxor idag bara.

    Ha en trevlig helg!

  3. Jag köpte ansiktsrengöring från Oliva, oglammigt men nödvändigt nyköp.🙂

  4. Nix pix, inte hunnit shoppa😦 Din fångst ser fin ut!

