Åh, det känns nästan som julafton…

…när man öppnar paket! Visserligen med grejer jag betalat själv, men ändå, och kommer paketet dessutom från Garden of Wisdom – ja, då är det fan som julafton.

Vad har jag shoppat för spännande saker nu då? Jo, det ska jag tala om: fullstorlekar av Glycolic Acid AHA 5% Cleanser – läckert lila! – Lavender Hydrosol, Manuka Honey Serum – hade ett prov och insåg att jag inte kan leva utan det, fantastisk när det gäller att läka hyn – samt prover på Marzipan Mint Facial Scrub och Encapsulated Glacier Water Hydrating Gel. Den senare hoppas jag ska funka som moisturiser lite längre fram i vår, när min hy blir fetare.

Imorgon ska jag träffa Julia över en fika innan hon åker hem till Göteborg, så det kanske dyker upp ett foto på oss båda!

Comments

  1. Åh! Jag blir avundsjuk 😉 Har testat lite från GoW nu och är positivt överraskad. Kommer att testa med.

    • Men åhhhh, du måste ju berätta vad det är du testar! Blir nyfiken ju.

      • Jag beställde prov av Pineapple Almond Enzyme Cleanser och Repair and Recover Serum. De verkar helt super båda två. Cleansern exfolierar men utan att irritera min hud vilket är ett mirakel. Men jag måste ha en annan rengöring för jag kan inte använda den dagligen- för då blir jag nog irriterad. Sen så fick jag med Strawberry hydragel och den verkar inte finnas med i sortimentet. Men jag gillar den oerhört mycket! KOmmer absolut att köpa mer därifrån

  2. Väntar självpå mitt första paket från GoW, kan knappt vänta. Var hittar jag Manuka Honey Serum, har letat men hittar bara Manuka Honey!?

  3. Tack!

  4. Nu vill jag slänga iväg en beställning igen..:) Kan du inte skriva någon liten kort recension om alla dina produkter från GoW, ex vad du använder dem till, hur de fungerar, och andra plus och minus per produkt? Tror att fler än jag vore tacksam över ett litet svenskt bibliotek av recensioner på produkterna därifrån.. Om du har tid vill säga.

  5. Hur lång leveranstid har det varit på beställningarna från GoW? Väntar med iver och kommer snart anklaga brevbäraren för stöld..;)

    • Den här gången tog det rätt lång tid – först en vecka innan paketet skickades, sen typ två veckor till innan jag kunde hämta ut det.

  6. Du som mer eller mindre är en expert på Gow, när jag fick mitt paket därifrån sist så fick jag ett prov på ”Lemonbalm Hydrasol gel”. Vet du vad i tusan det är och hur man ska använda det?

    • Jag är inte helt hemma på hydrosolgeléerna, men när jag har testat har jag applicerat efter rengöring, före serum och moisturiser.

