Deborah Milano Light Creator Shine & Volume

Idag fick jag hem ett paket med lite nyheter från Deborah Milano, sju finfina läppstift samt ögonbrynsprodukter. De senare ska vi kika på lite längre fram i veckan, nu är det läppstift som gäller!

Från vänster: Brown Sugar, Ginger Style, Lady Rose, Red Kiss, Fuxia Star, Vintage Rose, Magic Ruby

Swatches i samma ordning som ovan

Läppstiften är mjuka och sköna på läpparna, ger en skir täckning och luktar mumsigt – känslan påminner en hel del om Isadoras Jelly Kiss, och det är inte fy skam!

Light Creator Shine & Volume finns ute i butik i april.  Rekommenderat pris är 110 kr.

Comments

  1. Vad bra och piffigt med swatches (även om det är lite kladdigt på din arm i det läget). Jag drar mig lite åt Magic Ruby där tror jag. 🙂

    • De är så pass skira i konsistensen att jag fick lägga på lite extra på en del – därav kladdigheten.

      • Jag menade att det var snällt att lägg upp bilder med swatchade läppstift trots att det är lite meck med att få bort kladdig konsistens sen, inte att du såg ut att ha gjort det kladdigt. 😀

  2. Väldigt fina färger, ska bli kul att se mer av dem!

  3. De ser inte så dumma ut 🙂

  4. De ser fina ut 🙂

