Fröken Rosa recenserar: djv beautenizer Fiberwig LX Mascara

Fiberwig LX är en mascara av fibertyp, som innehåller massor av synliga ”strån” som lägger sig på fransarna och gör att de ser längre ut. Det är superenkelt att bygga på utan att det blir spindelben, och den varken smular eller kladdar under dagen. Mascaran tvättas lätt bort med varmt vatten, och lossnar i stora sjok – lite läskigt, men kul.

Någon särskild volym är det inte tal om, även om man kan uppnå en viss fyllighet med ett par extra lager, utan det här är en mascara för dig som vill ha långa, separerade fransar. Jag tycker att den är toppen och skulle gladeligen köpa ett nytt exemplar när mitt är slut. För att se hur Fiberwig LX ser ut på fransarna, se mitt EOTD-arkiv.

I korthet: Min favoritmascara för tillfället.
Pris: 220 kr hos Kicks, Åhléns, etc.
Betyg:

Produkter utskickade för recension. Mina åsikter är mina och har inte påverkats av tredje part. Se gärna min policy för mer information.

Comments

  1. Underbart! Kommer bli mitt nästa mascaraköp, använder nämligen den vanliga Fiberwig-mascaran just nu och är nog inne på 3e eller 4e hylsan nu… behöver jag säga att jag älskar den? 😉

