Sana Mild Intimtvätt

Jag har fått möjlighet att prova en mild intimtvål från Cederroth, som kommer ut i butik i maj. Jag känner inget behov av att ha en separat rengöring till muffen, även om jag förstår varför det finns, men Sana kan användas över hela kroppen och då blir det genast mycket mer lockande.

Sana Mild Intimtvätt är speciellt framtaget för intimområdet och känslig hud. Det låga pH-värdet motsvarar kroppens eget, och tillsammans med mjölksyran bidrar detta till att upprätthålla hudens naturliga skyddsfunktioner. Milda ingredienser hjälper till att förhindra obalans, irritation och klåda samt bakterier och svamp.

Jag har inte hunnit testköra den här i duschen än, men redan nu älskar jag doften – mild med en anstrykning av tranbär. En recension kommer närmare släppdatum!

