Fröken Rosa recenserar: Garden of Wisdom Sulfur Clearing Mask

Jag är förkyld och har egentligen ingen lust att blogga, men jag slänger in en snabbrecension i alla fall.

I den här lilla burken gömmer sig en liten pärla – en lätt illaluktande pärla, tack vare sulfurn, men en pärla likväl. Sulfur Clearing Mask är helt fenomenal på att hjälpa till att läka finnar, både mogna och omogna. Jag har för närvarande en inneboende ovanför läppen, och två appliceringar av masken torkade ut finnen och tog ner svullnaden så att jag nu bara har en röd prick kvar – lätt översminkad med lite concealer. Fislukten man får på köpet är värd det…

I korthet: Supermask mot finnar och orenheter.
Pris: $4.75 för ett prov på ca 15 ml, här.
Betyg:

Nu kryper jag ner i soffan och vilar så att jag orkar jobba imorgon. Trevlig helg!

Comments

  1. Krya på dig, babe!

  2. Om du skulle gå förbi en sulfat-blekning avdelning på ett pappersbruk, skulle GoW produkten lukta som en blomma till dig, tro mig 🙂
    Krya på dig!

  3. Den ser inte så trelvig ut men gör den bara sitt jobb så.. 🙂

