Småprover från Garden of Wisdom

Ni har väl inte tröttnat på mina inlägg om Garden of Wisdom? Jag har nämligen fler på lager! Idag kom det hem ett paket med småprover som jag beställde för en vecka eller så sedan.

Eye Majik Cream, Majik Fruity Moisturizing Mask Apricot/Apple/Fig, Sulfur Clearing Mask, Manuka Honey Hyaluronic Acid Serum

Jag fick med ett prov på en illande grön mask fullproppad med grönsaker jag avskyr – grönkål, spenat, brysselkål – men så länge jag slipper stoppa dem i munnen så kan jag väl tänka mig att ha dem i ansiktet.

Dags att lägga en ny beställning snart…?

Comments

  1. Anja Andersson says:

    Klart man inte tröttnar på Gow-inlägg! Jag gjorde en en stor beställning idag, det är ju så mycket man vill testa. Du får gärna berätta vad du tyckte om ögonkrämen, jag har den vanliga sorten men är nyfiken på ”waxless”-formulan.

    • Hur gillar du ögonkrämen?

      • Anja Andersson says:

        Jag tycker att ögonkrämen är jättebra, jag blir inte svullen som jag kan bli av andra ögonkrämer och tycker att torrhetsrynkorna runt ögonen dämpas. Det enda jag inte gillar är att det blir små gryn kvar på huden, dom är lätta att borsta bort men lite irriterande är det.

        • Den vaxfria varianten kanske innebär att det inte blir några gryn? Ska kolla senare. 🙂

  2. Jag sitter och försöker välja ut vad jag ska testa först just nu och det finns ju så mycket spännande….Gillar dina inlägg om GOW så fortsätt med det!

    • Jag vet hur svårt det är att välja… tur att det finns provstorlekar av det mesta!

  3. Jag beställde precis Goji Berry HA serum, Pumpken serum och GoW Majik Coconut Revival Cream, nu ska man bara vänta tills grejerna kommer;)? Hur långt tid tar det ungefär?

  4. Förresten, jag rådiggar dina GoW inlägg!

  5. Jag tycker det är jätte bra att du skriver om GoW! Är ju nyfiken själv på deras produkter. Ögonkrämerna har jag varit extra nyfiken på. Men jag gillar inte heller ögonkrämer som det blir små gryn av.

    • Som jag skrev ovan tror jag att det är vaxet i den ena varianten som gör att det uppstår små gryn. Den vaxfria krämen som jag testar – och gillar! – har inte det problemet alls.

  6. Egentligen diggar jag hela bloggen men jag är bara så lat att texta;). Tack för svaret!

