Pressutskick: Fiberwig LX Mascara

En revolutionerande mascara för naturligt extra långa fransar. Den kladdar och klumpar inte och tvättas enkelt bort med varmt vatten.

Den nya halvmåneformade borsten anpassar sig perfekt efter rötterna på dina fransar så att du med lätthet kan lägga överdådiga mängder av fibrer på var och en av fransarna!

Med dess närande behandling, innehållande pantenol, naturligt silkesextrakt och tre typer av naturliga extrakt från växtriket, hjälper Fiberwig LX dig att behålla dina fransar friska och spänstiga, medan du ägnar dig åt att se vacker ut.

Jag börjar testa redan imorgon bitti! Gillar ni den här typen av mascaror?

Comments

  1. Härligt! Jag använder redan den vanliga Fiberwig mascaran och är väldigt nöjd med den. Snygga långa fransar, kräver dock lite jobbande, men är underbar eftersom jag endast behöver varmt vatten för att tvätta av den. Ska definitift hålla utkik efter den här! 🙂

  2. Jag gillar det absolut 🙂 Tycker det är roligt med nya sorters mascara, speciellt tubingmascarorna!

  3. Ska bli kul att få prova denna, hade tänkt börja så snart min envisa förkylning ger med sig….

  4. Är den liknande Kanebos 38 grader? Det är den enda mascaran som stannar kvar på mina fransar… allt annat lägger sig under ögonen – t.o.m. vattenfast! Tips mottages tacksamt!

    • Jag har aldrig använt Kanebos, men jag kan tänka mig att det är något liknande.

  5. Skall bli kul att se reccensionen pådenna! 🙂

  6. Jag testade den för första gången igår, jag gillar den 🙂

