Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Jag var på Åhléns idag för att köpa strumpor och passade på att kika efter nyheter på sminkavdelningen – och vad hittar jag om inte Maybellines nya gel eyeliner?

Snygg frostad burk! Penseln följer med i förpackningen och verkar vara helt okej.

Inget fel på svärtan…

Ska bli spännande att se om den går upp mot t ex MAC:s Fluidline! För 119 kr är det ju ingen större förlust om den är skräp, men desto bättre såklart om den visar sig vara bra.

Comments

  1. marybeth says:

    Totalt missat att det skulle komma en sån, vad nyfiken jag blir nu! Såg den inte när jag kikade på Lindex idag men så kollade jag inte jättenoga heller.. Får kolla på Åhléns här.. 🙂

  2. Min egna stilapalett anlände idag, förstår varför du gillar den! Så himla fin 😀 Och vilket kap, var ju hur billig som helst. Har varit på jakt efter en gel-eyeliner, har två cream eyeliners men jag vill gärna prova gel också för att se hur dom funkar i jämförelse! Den där var ju inte så fasligt dyr 🙂

    • Åh, ser fram emot att se vad du gör med paletten! Visst är den användbar?

  3. Ja den är helt klart användbar! Dök ner i dom för att swatcha färgerna, gillar speciellt nummer 7! Underbar blågrön färg 🙂

