Sugen på… dofter från Jo Malone

Trots att vi fortfarande är mitt i den djupaste vinter utan vår i sikte, längtar jag efter lätta blommiga dofter (och kallt vin på balkongen, bara fötter i sandaler, sommarklänningar, osv…) och Jo Malone är jag extra nyfiken på. Verbenas of Provence, French Lime Blossom, Vintage Gardenia och Vetyver får gärna flytta in i min doftgarderob!

Tyvärr säljs inte Jo Malone i Sverige, men jag planerar en resa till London i sommar och kan jag bara övertala mitt resesällskap till en liten shoppingrunda – tror att jag har blivit lovad en halv dag till shopping – så kanske jag har med mig en flaska hem.

Comments

  1. Missa inte White Jasmine & Mint eller den nya tekollektionen med dofter som Earl Grea & Cucumber eller Assam & Grapefruit. Jag älskar Jo Malone och sörjer att de inte skickar internationellt från deras webbutik.

    • Åh, tedofterna låter härliga! Jag tycker att det är jättetråkigt att Jo Malone inte skickar internationellt, men jag ska beställa decanter från The Perfumed Court så fort jag har fått lön.

