Krisen avvärjd

I förmiddags stod jag och fällde en tår eller två (OBS! Överdrivet för dramatisk effekt!) då jag skakade de absolut sista dropparna ur min NARS-foundation – vilken tur då att min beställning från Everyday Minerals kom idag, för annars hade jag haft en liten foundationkris. Hello i-landsproblem!

Det var ett tag sedan jag använde Everyday Minerals, men jag vet att både formulan (Intensive) och nyansen (Fair Neutral) passar mig som handen i handsken.

(Dock lutar det åt att jag köper en flaska NARS också, för att varva med…)

Comments

  1. EM:s foundation är min favorit och ett säkert kort så du kan nog sluta gråta nu😉. Jag har Fairly light neutral i semi-matt.

  2. Oj, det där lät ofrivilligt drygt. Jag menade inte att foundationen är bra för att jag har den utan för att den är så bra i sig själv men det vet du ju redan. Så fel det kan bli ibland…

  3. Har tyvärr inte testat EM men jag blir sugen🙂

  4. EM:s foundations är verkligen super tycker jag, och väldigt prisvärda! Jag brukar valsa runt mellan olika emellanåt för att testa, men det slutar alltid med att jag går tillbaka till min kära EM…🙂

  5. Fröken Frodig says:

    Har också en beställning på ingång, tyvärr fastnar jag i tullen varje gång. Men det är det värt, bästa mineralpudret för mej🙂

