Nyfiken på Max Factor Lipfinity Lip Tint

Det trillade in lite pressinfo om Max Factors senaste giv, Lip Finity Lip Tint, i mailboxen igår. Förutsägbart nog föll jag som en fura för nyans nummer tre, Pink Princess!

Lip Tint är den ”senaste generationens läppfärg som är en hybridprodukt med lipglossets genomskinlighet och läppennans pålitlighet”, enligt pressinfon, och användes flitigt under nyss avslutade Stockholm Fashion Week. Lip Tint lanseras i slutet av mars.

Illustratören Helena Lindholm inspirerades av modeveckan och skissade fram flera bilder med just Lip Tint-pennorna.

Comments

  1. Jag är skeptisk till själva spetsen, men som alltid med nyheter, blir jag ändå nyfiken!

  2. Jag älskar Lip tints, så jag kommer
    definitivt att köpa.
    Dock inte nyansen ”pink princess,
    utan någon i varmt rosa.

  3. var den bra/ dålig? vill du lägga upp bild?:D

