EOTD: These Little Earthquakes

Bryn: MAC Après-Ski
Primer: NARS Pro-Prime Smudge Proof Eyeshadow Base
Ögonlock/globlinje: MAC Paint Pot Moss Scape (som jag använder alldeles för sällan) applicerat med Sigma E35, Stila Moss Green ovanpå
Brynben/inre ögonvrå: Max Factor Earth Spirit Eye Shadow Pale Pebble
Nedre franskant: Stila Moss Green
Eyeliner: MAC Eye Pencil Kohl Power Feline, applicerat med MAC #266
Inliner: Isadora Inliner Kajal Satin White
Mascara: L’Oréal Volume Million Lashes Extra Black

Comments

  1. Vacker ögonskugga, gillar verkligen den färgen. Den passar din ögonfärg väldigt bra!

  2. Fantastiskt fint!

  3. Jag har alltid hört att man för att framhäva sin ögonfärg ska ha ögonskugga i kontrasterande ton, så jag som har bruna ögon ska alltså ha blå ögonskugga. Men den här gröna ögonskuggan plockade ju fram den gröna färgen i dina ögon jättefint!

    • Jag har också hört det, men jag kör på färger jag gillar istället – då har man mer att välja på. 😀

