Byta Smashit?

Jag la upp en foundation för byte på Pret-ty, men tjejen som ville byta har inte hört av sig på snart en och en halv vecka, så jag lägger upp den här också.

Nyinköpt foundation som inte passar mig. Använd två gånger. Nyansen Milk är ljus med neutrala/kalla undertoner och passar en NW15-hy. Jag har blandhy och på mig känns den här flottig trots löspuder, så den funkar nog bättre på någon med torrare hy. Täckningen ska vara hög, men jag tycker att den är medel. Går dock att bygga på. Nypris 279 kr.

Maila vid intresse – jag är öppen för det mesta utom budget och nagellack.

BORTBYTT!

Comments

  1. Om den hade varit snäppet mörkare hade jag nappat direkt!

  2. haha jag har länge försökt komma på vad den ”bytessajten” heter och googlat som en galning och nuu hjälpte du mig :). Nu ska det läggas upp grejer 🙂

  3. Hej! Dum fråga kanske, men hur får du reda på din hy-nyans? 🙂 (NW15)

    • Det är ingen dum fråga! Jag gick till en MAC-disk och lät makeupartisten matcha mig. 🙂

