Okej, som utlovat…

…här är mina senaste inköp från Garden of Wisdom, denna underbara webshop vars produkter jag har blivit helt beroende av. Visst, förpackningarna är mer funktionella än glamourösa, men här är det verkligen innehållet som är den stora stjärnan.

Fruity Exfo 5% Cleanser, Majik Coconut Revival Cream x 2, Gingerbread Scrub sample

Ännu en anledning till varför Garden of Wisdom är awesome: ungefär en vecka efter att jag lagt min beställning fick jag ett mail om att leveransen blivit försenad då en av ingredienserna i Majik Coconut Revival Cream var tillfälligt slut, men som kompensation skulle jag få en liten burk av densamma utan extra kostnad. Hur coolt?

Sist, en not om Gingerbread Scrub – som inte finns till försäljning än – när jag skruvade av locket för att dofta så… kom jag nästan. Jag älskar allt som doftar pepparkakor, och den här skrubben doftar nästan på pricken som mina pepparkaksmuffins.

Comments

  1. Mums!!

  2. Låter underbart!

