Great mascara for the bad gal

Lookfantastic körde 20% på hela sitt Benefitsortiment för ett tag sedan, och då passade jag på att köpa BAD gal Lash i fullstorlek. Jag fick ett prov med mitt Bella Bamba-paket, och älskade mascaran – med dess enorma toaborstliknande applikator och allt – så det var väl inte ett alltför svårt beslut att hala fram Visakortet.

BAD gal Lash är en, i mitt tycke, en supermascara som ger fin volym utan att klumpa ihop fransarna eller flaga, och håller böjen hela dagen. Dessutom kostar den inte skjortan.

Nu ska jag äta lite sushi och sen ska jag berätta om mina nya grejer från Garden of Wisdom! Wee!

Comments

  1. Det är en riktigt riktigt bra maskara!

  2. Jag är himla nyfiken på dit GoW-paket! Och på Bad Gal, för den delen. Ännu mer nu 🙂

  3. Jag har haft den mascaran två gånger. Den första jag köpte var bra, köpte den i München och den andra mascaran var alldeles för torr, de köpte jag på Strawberrynet och den var nog gammal.

  4. Den mascaran har jag varit på väg att köpa massor med gånger (gillar för övrigt namnet också!), utan att komma till skott. Det får bli när min nuvarande börjar ta slut.

