Från MAC till NARS

Min älskade Paint Pot har sannerligen sett bättre dagar – den är så välanvänd att jag får gräva ur innehållet med pensel, och den har dessutom blivit torr. Istället för att bara köpa en ny, tänkte jag bege mig utanför min comfort zone och prova något nytt.

Enter NARS Pro-Prime Smudge Proof Eyeshadow Base! Eftersom den kom idag har jag inte hunnit hårdtesta än, annat än på handen, på konsistensen påminner om Urban Decays Primer Potion. Det är ingen stor tub, 8 g, så med ett pris på $24 spelar den i den dyrare ligan – men man kan ju i alla fall testa.

Comments

  1. Väldigt spännande! Har aldrig hört talas om den förut.

  2. Damn girl, det där var en tom PP det!

  3. Ibland är gräset grönare på andra sidan 🙂

  4. Jackie_Daniels says:

    Ser fram emot en recension sedan, det är ju en produkt som hyllats av de skönhetsbloggare som har testat den.

