NOTD: L’Oréal Resist & Shine Titanium 500

Det är visserligen några veckor kvar till jul, men klassiskt röda naglar är å andra sidan aldrig fel och jag är en sucker för blåröda nyanser som denna. Jag har aldrig provat L’Oréals nagellack tidigare, men det här gillar jag – färgen, glansen, och framför allt penseln som gör jobbet busenkelt. Eftersom jag är extremt lat idag har jag bara lackat med ett lager, men det räckte för att täcka. Möjligen är det lite, lite flammigt på vissa ställen, men det är bara jag som ser ändå.

Det enda jag tycker är lite synd är att man inte har valt att döpa lacket. 500 är ju inte särskilt kul…

Comments

  1. Snygg färg! Hur tycker du det sitter? Jag har inte testat så många av L’Oréals lack, men de få jag provat har börjat lossa redan under första dygnet, det vill säga absolut inte acceptabelt. Och tydligt skillnad mot andra märken.

    • Nu har jag ju bara haft det på i några timmar, men än så länge tycker jag att det sitter bra. 🙂

Trackbacks

  1. […] Fint, visst, men lite svårmålat på grund av den tjocka konsistensen och spretiga borsten. Torktiden är dock helt okej, men jag gillar det inte lika mycket som mitt andra lack från L’Oréal. […]

  2. […] min födelsedag så tog jag ett i högen. Det blev ett rött lack från L’Oréal, som ni har sett förut, och som jag faktiskt tycker är riktigt bra. Två tunna lager torkar fort och glansen är himla […]

