It’s the Great Pumpkin, Fröken Rosa!

Exfoliating Pumpkin Glycolic Mask från The Holy Mud Company har jag tidigare haft i min ägo och gillat skarpt. Masken peelar bort döda hudceller och tar fram fräsch hy, fylld av lyster. Den doftar dessutom pumpapaj, och det är aldrig fel. 240 kr, Eleven.se.

– Philosophy är mästare på att göra både begärliga produkter och fina presentkit, och Trick or Treat är knappast något undantag. Pumpkin Spice Muffin och Caramel Apple är duon som gör din dusch lite mumsigare! $20, Philosophy.com.

Jag skulle ha bakat pumpapaj idag, men den färdiga fyllningen var slut i affären och att göra egen från scratch ligger lite över min ambitionsnivå. Glad Halloween på er i alla fall!

Comments

  1. Jag hade tur som hade en vän som var i NY och köpte Trick or Treat åt mig. Åhh vad gott jag luktar efteråt:-) Problemet är nu att jag vill ha ännu mera Philosophy produkter. Dagens i-landsproblem 🙂
    /Christel

