Fröken Rosa guidar till nätshoppar: The Garden Pharmacy

Namn: The Garden Pharmacy.
Märken: Avène, Dior, Clarins, Chanel, Clinique, La Roche-Posay, Estée Lauder, Vichy, Lancôme, med flera.
Frakt: £9.50 vid beställning av 1-2 varor, £11.50 om man beställer fler.
Leveranstid: Min beställning skickades på torsdagen och jag kunde hämta ut paketet följande tisdag.
Betalning: Endast kort.
Risk för tull: Nej, butiken finns i England.
Prisvärt: Ja, Avène är till exempel lite billigare än i Sverige, även när man räknar in frakten.
Förslag till förbättring: Alltså, frakten är aningen hög.
Omdöme: Bra utbud, snabb leverans. Den fysiska butiken ligger i Covent Garden, om ni har vägarna förbi London.
Rekommenderas: Ja.

Comments

  1. Haha ja det första jag tänkte när jag läste texten var att ”gud vilken hög frakt!”.

  2. Jag blir shoppingsugen!

  3. Du får recensera Nailmails nya shop vetja 😉

