Julkit från Bare Minerals!

Idag fick jag lite information från Dermarome om olika kit som släpps lagom till julklappsshoppingen, och jag tänkte börja med Bare Minerals.

Beautiful in Pearls innehåller:

• Brightening Pearl Mineral Veil (ljus aprikosrosa)
• Blissful Pearl Eyecolor (skiftar i mullvad, rosa, aprikost)
• Magnificent Pearl Eyecolor (skiftar i mullvad, lila)
• Precious Pearl Blush (varm djuprosa)
• Big & Bright Eyeliner Pencil (svart)
• Flawless Definition Mascara (svart)
• Sugared Strawberry Lipgloss (mustig/skimrig jordgubbsrosa)
• Precision Eye Defining Brush
• Tapered Blush Brush
• Application Brush

Kittet kostar 1425 kr (värde 2835 kr) och finns ute i november. Jag tycker att produkterna ser otroligt fina ut – färgerna är bara jag! – och skulle bli väldigt lycklig om jag hittade det här paketet under granen.

Pink Delicious är en kvartett läppglans i miniformat i olika rosa nyanser. Kittet kostar 495 kr (värde 830 kr) och innehåller:

• Mini 7 Layer Cake Natural Lipgloss
• Mini Birthday Cake Natural Lipgloss
• Mini Cupcake Natural Lipgloss
• Mini Strawberry Shortcake Natural Lipgloss

Rosa läppglans med kaksmak? Jag är i himlen…

Comments

  1. Åh så fint! Appropå Dermarome hoppas jag på fina julkit från Avène också =)

  2. hej fröken 🙂 skulle vilja fråga en sak om en av dina gamla recensioner. jag har nyligen köpt MD formulations serum (med glycolic acid som man kan använda under dagen) och tyckte att jag läste att du kombinerade den med ”hope in a jar”. är det så eller har jag missförstått? Jag letar efter någon bra fuktgivare att ha efter serumet (men gillar inte så mycket det MD erbjuder)… eller missförstod jag som sagt och du kanske skiftade mellan dessa två (alltså hade inte dem i ansiktet samtidigt)?

    tackar på förhand! kram

  3. Jag skulle absolut inte ha något emot om tomten kom med läppglanskittet..väldigt fina färger 🙂

