New for fall

Vad står på önskelistan idag, månntro?

– Jag har slitit ut mina tumvantar från förra året så till den milda grad att det är ett hål mellan tummen och pekfingret. Det här paret, prytt med en söt rosett, skulle passa perfekt till alla mina jackor. 199 kr, Rules by Mary/Nelly.com.

– Ett fuktgivande serum känns som ett måste under min dagkräm när de kalla vindarna börjar blåsa runt knuten. Soothing Hydrating Serum från Avène lindrar och lugnar torr hy. Kerstin gillar den också! £16.50, Escentual.com.

– Läppbalsam kan man aldrig ha för många av, och såna som även funkar på bångstyriga ögonbryn, torra nagelband och småsår är guld värda. Smith’s Rosebud Salve fixar allt detta och doftar svagt av ros. 89 kr, Accessora.

Comments

  1. Vantarna har jag spanat på ett antal gånger, kanske blir ett par sådana om jag hittar ett par i skinn/mocka 🙂

    • De brukar stå och sälja såna, fodrade med fårskinn, på Hötorget. Kolla där när du kommer till Stockholm?

  2. * Om jag inte hittar ett par ska det ju stå såklart!
    Tack för tipset! 🙂

