Sugen på att shoppa Treaclemoon?

Treaclemoon är ett brittiskt företag som tillverkar Philosophy-liknande produkter för kroppen – ni har säkert läst om duschtvålarna hos bland andra P’ssion. Treaclemoon säljs inte i Sverige, men hemsidan skickar mer än gärna internationellt! Jag mailade och frågade, och svaret blev att för tre duschtvålar – maxvikt 2 kilo – går frakten på £11.10. Produkterna i sig är ju nästan snuskigt billiga, så totalpriset skulle inte bli alltför högt. Jag tänker absolut lägga en beställning! One Ginger Morning, Those Lemonade Days och Lovely Mint Story ska bli mina…

Comments

  1. Åh! Jag visste inte att de hade en webbshopp! Tack för tipset- jag blev så himla avundsjuk när jag såg köpen som tjejerna på Riga resan (Daisy Beauty) hade gjort 🙂

  2. Vilka goda nyheter! Om jag, mot förmodan, någonsin tar slut på de duschkrämer jag redan har kanske det blir en beställning. Och för alla som gillar godiset Marianne kan jag rekommendera Lovely Mint Story som luktar precis så!

  3. ååååh, jag vill också köpa på mig :O

