Jag testar tightlining

Tightlining är när man markerar övre fransraden på insidan, om ni fattar vad jag menar – typ vattenlinjen. Jag har aldrig gjort det tidigare eftersom jag tycker att det är lite obehagligt att peta med en penna just där, men jag gjorde ett försök i alla fall.

Fransmarkeringen gjordes med pennan Kohl Power Feline från MAC, och därefter målade jag fransarna med Too Faceds Lash Injection Pinpoint Mascara. Jag tror att jag ska fortsätta med det här, för det var inte så läskigt som jag trodde!

Comments

  1. Tänkte bara höra om du har någon erfarenhet av neuLash – ”mirakelkuren” för längre och tjockare ögonfransar. Tänkte testa den och skriva en recension i min blogg.

  2. Det ser snyggt ut!

  3. Är det så det heter, Tightlining. Jag brukar göra så, och det känns helt okey, inget obehag alls.

