MAC goes Scot!

Det är inte så ofta nu för tiden som MAC:s kollektioner gör mig upphetsad, men A Tartan Tale, som släpps till jul, fick mig att gå igång så smått. Ni som känner mig vet att jag älskar det mesta som är Skottlandsrelaterat (förutom haggis, de sociala problemen i vissa delar av Glasgow eller den höga brottsstatistiken, förstås) så att jag skulle gilla upplägget var ganska givet. Framför allt är jag sugen på paletterna Beauties Play It Cool och Dashing Lassie:

(Bildkälla)

Temptalia har mer info om kollektionen – vad tycker ni? Blir ni sugna?

How much are y’all loving MAC’s holiday collection?

Comments

  1. Jag vill till Skottland genast!!

  2. Den översta paletten ser alldeles ljuvlig ut. Måste flytta in i min sminksamling!

  3. Båda paletterna ser väldigt fina ut.

    Hihi önskar att jag hade en obegränsad ekonomi, för då skulle paletterna få flytta hem till mig 🙂

  4. HERREGUD…… jag kommer bli pank. jag är mållös.

  5. Sminkhörnan says:

    Som konstverk. Jag skulle kunna ha dom på väggen och bara titta på dom =)

  6. Gillar kollektionen dock känns det som förra årets saker var snyggare och mer i min smak 🙂

  7. asså, jag måste bara kommentera detta en gångt till. Det är det mest underbara NÅGONSIN. (sminkorgasm om man får uttrycka sig så…)

  8. Båda är underbara! Jag hade blivit tvungen att välja båda om jag var tvungen att välja 😀

  9. Jeg har et par billeder af noget af kollektionen her

    http://www.pudderdaaserne.dk/2010/10/05/eksklusivt-sneakpeak-mac-a-tartan-tale/

