Ny mascara: check!

Jag fick en rabattcheck av typen 20%-på-valfri-mascara från Åhléns kundklubb, och utnyttjade den idag. Valet föll på Too Faceds Lash Injection Pinpoint!

Jag är ett stort fan av den vanliga Lash Injection, som dock bara fanns i brunt på Åhléns city – and I don’t do brown mascara – och den här utlovar samma ”extreme defining, volume and lengthening” fast borsten är mycket mindre. Återstår att se om den är lika bra!

Jag lyckades även hitta en jacka och vinterskor, så jag är supernöjd med min shoppingdag.

My new mascara comes courtesy of Too Faced – I’ve always liked the original Lash Injection, so I’m hoping I’ll like this too.

Comments

  1. Det verkar vara riktigt bra köp, alla tre!

  2. Kul! Jag har inte testat nån mascara från Too faced så det ska bli kul att höra vad du tycker.

