A little piece of London

Jag vet att jag har läsare som älskar London lika mycket som jag gör, så jag hoppas att ni inte har något emot den här typen av London-relaterade inlägg.

Mina föräldrar var i London för ett par veckor sedan och kom hem med bland annat den här lilla saken:

Miniatyrer i trä av ikoniska byggnader som London Eye, The Globe, Big Ben och OXO Tower, samt bussar och taxis. City in a box säljs på MUJI, fast jag har inte sett dem i Sverige än, och i webshoppen (som skickar till Sverige) finns också Paris och New York.

City in a box by MUJI is a fun way to keep your favourite city with you wherever you are. Available in cities Paris and New York, too.

Comments

  1. Du får gärna skriva om London, vi har goda vänner som nyligen flyttat i ett stort hus där och de måste ju besökas snart va?

  2. Så fint! Jag har spanat in detta kit just i London. Det finns med Paris o NY också. Jag hade kunnat tänka mig alla tre =)

