Isadora Wigwham Mascara

Efter att ha sett instruktionsvideon blev jag riktigt sugen, så jag föll till föga och skaffade mig ett eget exemplar av denna spännande mascara. Jag testade lite snabbt ovanpå min vanliga mascara, och visst blev fransarna maffiga! Dock måste jag öva på min teknik, för jag fick en hel del mascara på ögonlocket…

Jag siktar på en Twiggy-look!

Isadora’ss new mascara, Wigwham, promises spiky lashes, but the technique is tricky to master – I keep getting mascara on my lids, and it’s a bitch to get off!

Comments

  1. Vilken fin bild! Jag måste erkänna att jag också får en del maskara på ögonlocket, men jag tycker att det blir bättre o bättre vid varje försök.

  2. Ska bli väldigt kul att få se allas recensioner sedan. Kommer du att visa upp dina ögonfransar med mascaran på, på din blogg sedan?

  3. Spännande! Borsten ser iaf tät och fin ut.

  4. Mitt nästa mascaraköp får bli en gammal goding 🙂 fast det kommer ju alltid en hel del nya intressanta…

