Oxygen Face Cream – 2%

Jag har precis lagt en beställning på en kräm som jag läste om hos Beauty by Tanci, och verkligen ser fram emot att testa: Oxygen Face Cream – 2% från Karin Herzog.

Oxygen Face Cream motverkar acne eftersom den dödar bakterier. När krämen appliceras på huden pressas oxygen (syre) och fukt ner i huden och dödar bakterier på ett naturligt sätt samt återfuktar huden. Detta ger samtidigt mikromassage som stimulerar blodcirkulationen och förbättrar därmed ämnesomsättningen som hjälper huden att bli av med slaggprodukter. Oxygen Face Cream hjälper också huden att normalisera talgproduktionen och balanserar hudens fetthinna.

Oxygen Face Cream är fämst avsedd för yngre personer 13 – 24 år. Den bevarar ungdomens fräschet, motverkar acne och andra orenheter i huden.

Jag har inga jätteproblem med finnar förutom några småblemmor då och då, men jag skulle gärna förbättra hudtonen och få en klarare och jämnare hy, så jag hoppas att det här kan vara något för mig. Tuben rymmer 50 ml och kostar 399 kr.

Can a moisturiser containing pure oxygen help my skin? I sure hope so!

Comments

  1. Spännande!

  2. Jackie_Daniels says:

    Om du gillar den här typen av produkter kanske du bör kika på GOWs liknande (till ett billigare pris)?

    http://www.gardenofwisdom.com/catalog/item/6478020/7792520.htm

