Produkter från First Light Cosmetics

Alldeles nyss hörde jag brevbäraren försöka trycka ett paket genom brevinkastet (varför inte bara ringa på? Om man öppnar luckan hörs det mycket väl att jag är hemma) så jag fick öppna dörren och ta emot paketet istället. Inuti låg mineralprodukter från brittiska First Light Cosmetics, som jag har fått för recension.

Rouge Kohilo och foundation Spring Morning

Rouget är karamellrosa och skimrigt, lite som MAC:s Dollymix, och ser superfint ut på kinden. Jag kommer att hårdtesta produkterna och så återkommer jag med recension.

En burk foundation kostar £12.99 medan rouget går loss på £7.99.

Recieved some products for review from First Light Cosmetics, including a foundation and a beautiful blush. I’m really excited about trying out these products, so stay tuned for my review!

Comments

  1. Åh så spännande!

