Isadora High Performance All-Day Foundation

Jag har fått för mig att jag vill utöka min foundationgarderob med en flytande, mer täckande foundation och efter Makeuponistas recension är jag helt inne på att testa Isadoras High Performance All-Day Foundation. Förutsatt att den ljusaste nyansen passar, förstås.

Ultralätt foundation som ger ett långvarigt perfekt resultat!

En lättapplicerad make-up om förenar sig med huden och är exceptionellt behaglig att använda. Exklusiv lättviktsformulering som täcker optimalt på det naturligaste sätt och ger ett perfekt resultat, från morgon till kväll. Passar alla hudtyper. SPF 12.

Någon annan somhar provat?

Comments

  1. Jag är lite osäker på nyanserna, men jag hoppas att den ljusaste passar mig nu i höst 🙂

  2. Jag har den där i 00 Diamond beige och jag personligen tycker inte att den är så ljus. Jag brukar oftast kunna använda Natural nyanser i foundations men i denna fick jag köpa den ljusaste,och jag är inte såååå jätteblek!:) Men det kan vara individuellt,tycker absolut du ska testa,den sitter som berget i ansiktet! Hahaa man får vara snabb då den torkar ganska fort:)

    • Hur applicerar du, med pensel eller?

      • Ja jag använde pensel första gången,men testade även med svamp då jag upplevde att jag blev lätt ”randig” efter penseln,vilket jag inte brukar bli med andra foundations. Men jag tror att det är en smaksak egentligen,jag föredrar oftast mina egna fingrar när jag applicerar,men det funkade inte alls med denna…Men som sagt,när man väl fått den i nyllet så sitter den verkligen hela dagen:) Kan hända att jag behöver öva mig på appliceringen överlag också:D haha

  3. Sminkhörnan says:

    hmmm, ja har en tendes att inte gilla Isadoras foundation. De ”känns” ofta på hyn vilket jag inte gillar. Men om du testar, vill jag gärna veta vad du tycker….

